Anlita

DAGENS KUND, MEDARBETARE OCH KÄNDIS ÄR EN MEDIEKANAL. HAR NI FÅTT SÄNDNINGSTID?

Digitaliseringen har skapat nya förutsättningar för marknadsföring och försäljning. 70 procent av vår mediekonsumtion är digital och nätet är navet i vår tids affärsliv. Idag kan kunden även vara återförsäljare, reklambyrå och produktutvecklare. När deras framgång är vår framgång stärks lönsamheten. När vår framgång är deras framgång stärks kundlojaliteten.

Alla medarbetare kan arbeta med marknadsföring och försäljning. Även de som hatar reklam och kalla samtal. Arbetsgivare som drar nytta av medarbetarnas trovärdighet och relationskapital i sociala medier får tillväxtmöjligheter, som andra missar. Jackie har som digital kommunikationsstrateg hjälpt många företag att bli nätsmarta och framtidssäkra sin affär. Jackies metod bygger på att skapa ett nytt arbetssätt, som kompletterar och på sikt ersätter det gamla. Varje organisation och marknad har sina unika förutsättningar. Det gäller att hitta en vinnande formeln för just er.

KUNDER FRÅN FÖRR OCH NU

NIKE, PWC, Chalmers Tekniska Högskola, Assa Abloy, Systembolaget, Handelshögskolan i Stockholm, SVT, McDonalds, Poolia, Sandvik, Telia, Karolinska Institutet, Zodiak Media, Stockholm Stad, Volvo Group, Microsoft, SEB, Aftonbladet, Vinnova, Cisco, Wrapp, Aller Media, E&Y, Eskilstuna kommun, Handelshögskolan vid Göteborgs universitet, Dagens Industri, Berghs School of Communication, Tele2, Women in Film, Strängnäs Kommun, SATS Elixia, Egmont, Almi, Mittuniversitetet, Visit Sweden, Adecco, EMC, TUI, Umeå universitet, Swedish Match, Postkodlotteriet, Strålfors, Close Chefsnätverk, LRF Media, Mälardalens högskola, Episerver, Hamilton, Stena, DTZ, Tracy Trackers, Holistic, Stockholm Mediaweek, Sensus, Fliffr, Spalt PR
jackiek

BOKA JACKIE TILL DITT FÖRETAG

Vill du och ditt företag få hjälp att skapa framtidens kommunikationsstrategi, utveckla en digital marknadsorganisation och få stöd i förändringsprocessen för att nå dit?

Vill ni få sparring kring ny affärslogik och nya samarbeten med partners och leverantörer?

Jackie skräddarsyr er utbildning eller föreläsning efter ert företags specifika behov. Några av de ämnesområden Jackie arbetar med är social media strategi, influencer marketing, medarbetaren som digital ambassadör, Linkedin som affärsverktyg, The Facebook Economy, digitala medarbetare, teambranding, employer branding och leadership branding. Längden och innehållet kan varieras – från en timmes föreläsning till flera års utbildning.